Monday, February 15, 2016

Statistici agentie Hit Yourself Consulting 2015

Chiar în ultima zi din anul 2015 am avut câteva minute libere și mi-am făcut de cap cu un soft de infografice, adunând câteva dintre cele mai importante cifre ale agenției Hit Yourself. Un exercițiu care mă ajută să arăt mai ușor potențialilor clienți creșterea agenției, dar mă ajută și pe mine, ca o recapitulare a muncii mele din ultimul an.

Cel mai important este ritmul creșterii Hit Yourself din 2015, raportat la 2014: peste 600%!

Desigur, e importantă și cifra de afaceri care reiese din bugetele plătite de clienți și agenții pentru acest tip de campanie.

Mă bucură și creșterea numărului de agenții cu care lucrez [de la 3 la 10], asta arată că am oferit rezultate bune!

Vezi infograficul împărțit pe secțiuni mai jos. Pentru versiunea interactivă te invit pe site-ul oficial al agenției: www.HYC.ro

No comments: